Had/heb hetzelfde met mijn oude schothond, het begon met één streepje, vervolgens kwamen er meer en meer bij, heb ook nieuwe drivers geprobeerd te installeren, evenals het demagnetiseren van de batterij ( eruit halen nadat deze zo goed als leeg was, diverse herstarts gemaakt, totdat de batterij echt leeg was, deze toen verwijdert en opnieuw de pjoeter tig keren gereset) dit was het advies van medion, maar geen resultaat
Daarna de hele mik mak schoon opgestart, nieuwe drivers aangeboden (deze werden geweigerd) na lang speuren zag ik een mededeling dat in heel veel schoothonden van vooral de prijsvechters goedkopere en dus minder betrouwbare chips waren gemonteerd, daarom kunnen er problemen ontstaan met Wifi, grafische kaarten, bios enz.enz.
Het opsporen van de "foute" componenten en deze mogelijk vervangen is $$$$$$$$$ en tijdrovend, bovendien kan een GOEDE chip weer problemen veroorzaken met de andere aanwezige hardware, dat was de reden mijn oude schoothond terzijde te leggen, want opsturen naar een "deskundige" of Medion is GEEN optie vanwege de kosten en GEEN garantie dat daarna alles weer goed komt.
Ook kan het scherm deze problemen vertonen door magnetische invloeden van andere PC's en/of HiFi apparatuur c.q. magnetische invloeden van speakers e.d. kortom de bekende naald in de nog bekendere hooiberg
Tijd en datum moet je zonder problemen in de Bios kunnen aanpassen, maar als die zichzelf terugzet is daar ook een probleem